Mooi verpakte grote planten.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jonas Wolff
- Peter
Snelle levering, prima verpakking en plantjes zien er gezond uit!
Hoe zou je moestuinplant.nl beoordelen?
- Marjolein Noyce-Bellinga
Levering was snel, planten waren in goede staat, verpakking was grondig (maar wel veel plastic). Het zou handig zijn als de naamstikkertjes op de plantpot zouden staan ipv op de plastic verpakking.
- henk Hogervorst
Moestuin planten binnen gekregen Hingen was slapjes . Maar gelijk in het water gezet . Hopelijk komen ze nog bij .
- Ria Rikhof
Heel goeð en veilig verpakt. Alle plantjes zagen er goed uit!
- JDH
Goede verpakkingsmethode, mooie grote kluit aan de planten. Planten hadden voor een deel jonger opgestuurd mogen worden in verband met de grootte van het verpakkingsmateriaal. Wel verschil in ontwikkeling van de opgestuurde planten.