Was de eerste keer, en wou 3 komkommer planten. Was een beetje voorzichtig, maar was niet nodig. Planten kwamen binnen in mooie bescherm kokers en mooi groot. Ben zeer tevreden en zal zeker vaker wat bestellen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A.W.
- Lucia Groen
Goed verzorgd en keurig verpakt. After service ook heel goed geregeld. Vaneen van mijn groenten was er een te weinig . Geen probleem wordt nagestuurd
Hoe zou je moestuinplant.nl beoordelen?
- Hans Edelenbosch
Zorgvuldig ingepakt...geweldig
- S. J van Dijk
Snelle levering, werd zelfs bijna nog een keer (gratis) geleverd. Toch maar even gebeld 😄
- Stannie Van Leipsig
Goed verpakt, nu maar hopen dat ze gaan groeien en bloeien.
- Thea
Mooie planten maar de courgette planten waren helaas met zwarte randen en allemaal afgebroken. Ik hoop dat ik ze nog kan redden.