Dave
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Darkshop.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima webshop
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima webshop
Keurig en betrouwbaar en deskundig
T-Shirts xl vallen erg klein uit. Terugsturen komen kosten bij die net zo duur zijn als het t-shirt. Er zit Geen retourlabel bij. Email gestuurd. Antwoord:Ja hoor, u kunt het gewoon terug sturen!. Tja De thermoskan blijft niet echt lang warm en sluit moeilijk. Eigenlijk was deze bestelling een miskoop.
De polo's zijn aan de krappe kant voor een xxl
Snel en goed.
Heel netjes verpakt super goed geleverd. Erg gied bevallen zal zekerzzz meer aanschaffen l.