KV
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Ateljee W&G, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Top!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Top!
De 4 schilderijtjes waren vlug in huis, hangen heel vrolijk te zijn..
Ondanks de verlate hartjes door PostNL wordt ik er blij en vrolijk van. Voor Valentijn zijn ze ook heel leuk.
Gaaf cadeau voor mezelf, helemaal blij met deze eyecather. Leuke extra verrassing in het pakketje dat ook nog eens supersnel op de deurmat lag!
Geweldige service, en snelle levering. Helemaal blij mee
Prachtige lijstjes!