Ik heb per ongeluk 2 schilderijen ontvangen in plaats van 1. Ik heb ook maar voor 1 schilderij betaald. Zal er 1 terugsturen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corine Hagedoorn-Slettenhaar
- Danielle Walrave
Super blij met mijn schilderijtje.... echt een eyecatcher aan de muur!
Hoe zou je Ateljee W&G beoordelen?
- Kim
Besteld item is nog mooier als op de foto! Snelle levering van prachtig, origineel werk.
- Roel
Heel blij met het prachtige kunstwerkje van Ateljee W&G. De transparante baklijst, het unieke ontwerp en de toevoeging van bladgoud geeft mij een goed gevoel bij deze aankoop. Echt een aanwinst voor mijn interieur! Nette prijs voor deze hoge kwaliteit. Snelle levering en degelijke verpakking. Top!
- Bep Beeksma
Prachtige schilderijtjes, leuk om kadoo te geven. Mooi veilig verpakt. Klasse!!
- Janneke Roest
Super blij met m’n bestelling!