Snelle service, mooi ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stegeman
- N van Dam
Ik had een paar vragen over mijn bestelling en die kon ik via Instagram heel makkelijk vragen.
Hoe zou je Ateljee W&G beoordelen?
- Susana Penzkofer-Fontanilla
Yo soy pintora y la idea del neón es muy interesante y yo la uso mucho los marcos son estupendos. Gracias
- Reinie Van Dam
Mooie spullen. Super!
- Marion
Overzichtelijke website, pakketje netjes verpakt en binnen een paar dagen in huis
- Anne Janssen
Snelle levering, hartstikke leuke lijstjes. Ben er heel blij mee!