Heel mooie baklijst
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Meluska
- Jan Wirken
Mooi product, goed beschermd ingepakt
Hoe zou je Ateljee W&G beoordelen?
- Kyra Reiber
Top! Precies wat ik wilde en zeer tevreden. Echte aanrader.
- annelies veeze
Heel prettig contact, top service en supersnelle verzending
- Vogelzang
Ik had per ongeluk een verkeerde kleur lijst besteld. Na een mailtje te hebben gestuurd hebben ze de goed kleur ingepakt. Ik had binnen een uur antwoord. Snel geregeld. Goede service, mooie afbeelding met lijst.
- Edina
Prachtig product en snelle levering.