5* winkel! Keurig netjes en goede kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marielle de Laat
- Jan V
Vrij snelle levering en geheel conform de bestelling.
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Diane Schafer
Goede service en prachtige borden/schaaltjes
- Roelien Nap
Ontzettend leuk en kleurrijk servies
- Miranda Kennes
Snel geleverd, prachtig servies.
- Kristel Konst
Snelle levering, in basis zijn de producten stevig verpakt. Toch was er 1 kommetje gebroken. Dit heb ik gemeld bij de klantenservice via mail en de volgende dag is er al een nieuw schaaltje opgestuurd. De bordenset die ik al eerder heb besteld is van heel goede kwaliteit, geen krassen of scherven eraf. Gaat bijna dagelijks in de vaatwasser.