Goed contact en goede service. En een geweldige oplossing! TOP!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nethanja
- Anoniem
Snelle levering en hele leuke kopjes
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- GB
Mooi servies, bij levering bleek er 1 mokje stuk. Dat heb ik gemeld en 2 dagen later een nieuwe ontvangen. Goede service
- Sacha Schilder
Super snel geleverd en mega mooi servies!
- Kim
Heel mooi servies voor een mooie prijs!
- Esther
Top service! We hebben een volledig servies besteld waarbij niet alles goed was. Zonder moeite hebben we nieuwe gekregen. En ook super snel. Heel fijn!