j Eisses
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij MeubelbeslagXXL, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
prima afgewerkt
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
prima afgewerkt
Na snel contact ook snel geleverd
Ik had wat besteld voor een klein bedrag. Ik had alleen de verkeerde maat besteld dus wilde het graag omruilen. De verzendkosten waren eerst al 5 euro, retourkosten waren ook rond de 6 euro en dan moest ik nogmaals 5 euro verzendkosten betalen voor de goeie maten. Ik vind dit een slechte service. Ik heb de verkeerde maten maar gehouden, want was meer kwijt aan retourkosten dan aan het product.
Goeie spullen goeie prijzen
Netjes opnieuw geleverd na zelf een fout gemaakt te hebben!!
geweldige serves en snelle levering een goede niet goed geld terug garantie je hebt binnen 24 uur je geld terug telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam en webwinkel om aan te raden