Het waren mooie bloemen, maar de bezorging was wel erg laat op de dag. Terwijl de bestelling al lang stond. Als het van tevoren bekend is dat het afhankelijk is van de aanlevering van dagverse bloemen mag daar wel even contact over komen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chris
- joke weerd
prachtig boeket, heel goeie prijs/kwaliteit verhouding
Hoe zou je Amsterdam Flowers beoordelen?
- Victorine Leopold-neelissen
uitstekende levering , mooi boeket, mooie prijs
- Alicja Rudawy
Ik heb 8€ betaald voor bezorgdiensten, de bezorger was extreem onbeleefd en eiste dat we de bloemen zelf gingen ophalen in plaats van te bezorgen waarvoor hij betaald was!!! Dit is belachelijk.
Vertaald met AI - Önder IŞIKLAN
Goede service
Vertaald met AI - Estelle Meyer
Het product is blijkbaar geleverd, maar de koffiebar waar de bezorger het heeft achtergelaten, heeft niets ontvangen. Bovendien heeft niemand de persoon gebeld die de levering zou ontvangen, hoewel ik hun telefoonnummer heb opgegeven. Bij navraag heeft de winkel gezegd dat de levering nog onderweg is, maar heeft verder geen hulp geboden - een week na de gevraagde datum. Ik heb om een terugbetaling gevraagd, maar krijg geen antwoord meer. Zou het niet aanbevelen.
Vertaald met AI