De oplichters hebben de bestelling nooit bezorgd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mattijs Smit
- Monique van der Burg
Bloemen waren slecht
Hoe zou je Amsterdam Flowers beoordelen?
- Lina Kucinskaite Muller
Super
Vertaald met AI - ANITA ARORA
Mijn bestelling werd niet geleverd ondanks voortdurende opvolging. Uiteindelijk werd mij verteld dat mijn bestelling was afgeleverd bij een of ander café, ondanks dat ik de naam van het hotel duidelijk in mijn bestelling had vermeld. Erg teleurstellend, ik geloof dat het meer dan geld gaat, het gaat om gevoelens en emoties. Ik zou aanraden om het niet te doen; de vertegenwoordigers geven nauwelijks om uw zorgen. Verspil alstublieft uw geld niet om uzelf pijn te doen.
Vertaald met AI - Omi
Klantenservice slecht bereikbaar, geen duidelijk info over status van bestelling. Bestelling zou tussen 08.00 en 18.00 uur bezorgd worden. Om 19.00 uur in de avond was er nog niks bezorgd en toen moesten we uit huis. Tussen de middag een aantal keer gebeld, er werd niet opgenomen en uiteindelijk gemaild. Na aankomst thuis in de avond lagen de bloemen voor de deur. Maandag eindelijk reactie van de klantenservice dat de bloemen op een ander huisnummer bezorgd zouden zijn zonder verder de verifieren of we de bloemen daadwerkelijk ontvangen hebben want wat als het niet voor mijn deur was gelegd?
- Lisa Obaron
Mijn bloemen werden als afgeleverd gemarkeerd, maar zijn nooit bij het huis van mijn vriendin aangekomen. Ze heeft de buren gevraagd, maar niemand heeft ze ontvangen.
Vertaald met AI