Totaal ontevreden over de levering. Ze hebben een ander boeket geleverd dan het gekozen boeket en een konijnenknuffel (goedkoper) in plaats van een teddybeer. Ik zou hier niet opnieuw kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- AlinaVertaald met AI
- Joyce van Akkeren
Zo'n klein boeket voor een middelgrote. Dat was een verrassing, want in Australië zijn we zeker meer genereus.
Vertaald met AI Hoe zou je Amsterdam Flowers beoordelen?
- Leen Vanacker
Online boeketje bloemen besteld maar geen mogelijkheid om Btw nummer in te vullen. Vraag vervolgens aan klantendienst om een factuur op te maken met vermelding van ons btw nummer maar is helaas niet mogelijk volgens hen???
- Grahame Budd
Geweldige bloemen en uitstekende service. Ik gebruik ze vaak en ben nooit minder dan tevreden geweest, vooral over de ontwikkeling van de bloesems en hoe lang ze meegaan. Voor een recente verjaardag hier heb ik Amsterdam Flowers aanbevolen aan mensen in Spanje en Engeland; ook zij waren onder de indruk en vonden het proces eenvoudig en gemakkelijk.
Vertaald met AI - maddalena
Fantastische bloemen met een zeer vriendelijke bezorging.
Vertaald met AI - stefan Furrer
Alles in orde
Vertaald met AI