Ik vond het boeket qat ik verstuurd heb echt mega klein voor het bedrag wat ik betaald heb. Kleiner dan op de foto. Ik schaamde me zelfs een beetje omdat ik dus zo’n klein boeket cadeau heb gegeven en de bloemen waren ook erg “goedkoop” voor een bedrag van 37 euro inclusief verzendkosten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica
- Amy De Vries
Het boeket was minder kleurrijk en kleiner dan ik had verwacht (voor de prijs) Het werd wel keurig bezorgd! Een telefoontje naar de ontvanger die niet thuis was waarna goede afspraak werd gemaakt.
Hoe zou je Amsterdam Flowers beoordelen?
- Linda Barnes
Geweldige service altijd. Ik heb op een paar gelegenheden besteld voor familie in Amsterdam. Altijd prachtig, op tijd en ik word volledig geïnformeerd.
Vertaald met AI - Kiara Ramos
Geweldige prijzen en geweldige service! Wordt geleverd met prachtige bloemen en je kunt het naar wens aanpassen. Fenomenaal cadeau-idee.
Vertaald met AI - Noelle Etzinger
Snelle levering en het boeket was mooi ingepakt. Ik ben gevestigd in Zwitserland en had geen problemen met verzenden.
Vertaald met AI - Pauline Dawson
Geweldige service, op tijd geleverd en zag er fantastisch uit, bedankt!
Vertaald met AI