<b>Pluspunten</b><p>De ontvanger was zeer verrast door de mooie bos bloemen. Voor 12:00 uur besteld en netjes na 13:00 uur afgeleverd. Het volgende bloemetje doen we weer hier.</p>
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Giovanni
- anoniem
Geen opmerkingen
Hoe zou je Amsterdam Flowers beoordelen?
- Ton
<b>Pluspunten</b><p>Ontvangster vertelde per telefoon dat het boeket heel mooi was. Mooi op tijd bezorgd: gelukkig bleek er iemand thuis te zijn. Vaak werken beiden en zijn ze na 18.00 thuis.</p>
- anoniem
<b>Pluspunten</b><p>Online bestelling gedaan en werd daarna zelfs teruggebeld om ea door te spreken. Top service!</p>
- anoniem
Geen opmerkingen
- Macdonald
<b>Pluspunten</b><p>Het boeket was qua formaat prima. Kleuren waren ook mooi. Op tijd geleverd.</p><b>Verbeterpunten</b><p>de bladeren bovenop het boeket vond ik niet mooi. Voor mijn gevoel zaten ze andersom op het boeket.</p>