<b>Verbeterpunten</b><p>De chauffeur heeft de bloemen bij de buren afgeleverd , ondanks dat we een mobiel nr hadden afgegeven. De mevrouw was gewoon thuis lag alleen nog in bed, dus hoorde de deurbel niet, had dan even het 06 nr. gebeld. in plaats van afgeven bij de buren. dit was erg jammer.</p>
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- anke
<b>Pluspunten</b><p>Kleurstelling boeket</p><b>Verbeterpunten</b><p>Grote van boeket</p>
Hoe zou je Amsterdam Flowers beoordelen?
- nicole
Geen opmerkingen
- Arnold Rinzema
<b>Pluspunten</b><p>Boeketten conform site</p>
- Johan
<b>Pluspunten</b><p>Bestelling via correct uitgevoerd!</p>
- Magda
<b>Pluspunten</b><p>Levering bij buren</p><b>Verbeterpunten</b><p>briefje achterlaten bij geadresseerde</p>