Mijn ervaring is dat ze keurig reageert en, als dat nodig is, even contact met je maakt. Om dingen door te nemen, (alleen) als dat nodig is. Zodat het goed gaat. De manden worden netjes thuis bezorgd. En, last but not least, de ontvangers worden er zooo blij van. Het is een cadeautje voor het leven. Mensen blijft zo’n persoonlijke gift altijd bij.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjan
- heidi de rijber
Super goede service, prettig telefoongesprek, goede adviezen en uiteindelijk super cadeaus gepersonaliseerd. Zeer blij
Hoe zou je Kraamcadeau4u beoordelen?
- Bizj
Heel mooie mand! Lekker groot ook en snelle levering! Zeer tevreden!
- Chalana Spee
Snelle levering en een super mooi product. Heel erg blij mee. Ook leuk contact gehad met de verkoopster
- Sander
Tweede bestelling, tweede keer top! Precies zoals getoond en wederom snelle en goede service. Aanrader!
- Anouk Meeusen
Mooie manden, snel geleverd!