Ik heb de mand met naam gekocht, echt een heel leuk persoonlijk kado! Snelle verzending.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicky
- Jony
Hele fijne service en super mooi product!
Hoe zou je Kraamcadeau4u beoordelen?
- Sander Soeters
Wederom helemaal in orde! Tot dusver alleen maar positieve reacties gekregen op de leuke speen koorden! Dikke aanrader!
- Erika Tillema
Geweldige service! Ik had het kado snel nodig. Ze hebben goed hun best gedaan En ik had het kado snel in huis. Super fijn. En een prachtig kado natuurlijk. Aanrader!
- Yana Van Geenhoven
Dankjewel voor de snelle service! Heel tevreden van het product.
- Margot Trienen
Snelle levering en een prachtige mand. Valt altijd enorm in de smaak!