Mooie producten, snel bezorgd en leuk persoonlijk kaartje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cecilia House
- DG
Een cadeautje voor een zieke vriendin in het ZH. Goed afgeleverd, mooi verpakt, ik ben zeer tevreden!
Hoe zou je Green and Blossom beoordelen?
- Marie-José
Een cadeau gekocht dat mooi ingepakt, goed verpakt en keurig op tijd werd bezorgd. Ik ben dik tevreden.
- Rowen Reijners
Top! Snel en goede service
- Nicole
Goede service, erg leuk ingepakt. Echt een feestje om te ontvangen.
- Elise Ligthart
Goede service