Ik ben blij met Sedia XL, 👌🏻
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mart K
- Michelle Zuilen
Lampen besteld als cadeau voor kerst* wat een enig ding en al helemaal voor deze prijs
Hoe zou je SediaXL beoordelen?
- Oleg
Fijne klantenservice ik zou aanbevelen
- Soft Kar
Onbekend met deze winkel en toch een poging gedaan. De stoel is in twee dagen aangekomen en de kwaliteit is super.
- JeroenKlijns
Goede service voor een speciale levering naar Ierland. Ik zal het iedereen aanraden.
- Koen Kiers
Ik had 2 lampen gekocht maar toen zag ik NOG leukere lampen. Gebeld en gevraagd of ik ze mocht ruilen..maar moest eerst de lampen retour doen en dan een nieuwe bestelling plaatsen. Heb retour labels gekregen en daarna de andere lampen besteld