Hele snelle levering!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dey
- Hans Kuiper
Lekker eten en super snel en koel bezorgd
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Judith Van Straaten
Contact via mail verliep heel goed. Snelle en nette reacties. Mijn eerste bestelling is keurig bezorgd, heel goed verpakt met duidelijke track& trace info. Ik kan de kwaliteit van het vlees nog niet beoordelen want nog niet gebruikt.
- Rik Beijk
Kwaliteit van de entrecotes is echt top!
- corina
Jammer dat de bezorger om 22:30 het pakket bij een willekeurig huisnummer op de stoep heeft gezet en weg is gereden niet eens in de straat. Toevallig zag ik de chauffeur wegrijden en liepen de huiseigenaar en ik elkaar tegemoet anders??
- Tja
Ik bestel al lang via een webshop mijn vlees . Dus ik dacht ff ergens anders kijken waar ze alles hebben . Besteld rund en kip . Netjes geleverd alleen de kip is per pond diep gevroren binnen gekomen en daar zit het grote verschil bij een ander 2.5 kilo kipfilet in een plastic verpakt koel bewaard dus kan ik naar eigen hand verdelen ben alleen , maar nu per pond diep bevroren das echt to much voor een persoon das voor een week dus om die reden zal ik ook geen kip meer bestellen bij u .. het rund is prima verpakt bevroren geleverd smaakt uitmuntend .. voor rundvlees kom ik terug ..