Heb voor de eerste keer pannen besteld bij dit bedrijf via internet en de verzending was keurig, snel en netjes geleverd met een vriendelijk briefje erbij .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- R Vallee
- Cora Ellen
Mooie, kwaliteitsproducten tegen goeie prijzen. Erg tevreden over de snelheid van het leveren. Het was erg netjes ingepakt en het handgeschreven briefje vond ik erg leuk! Maakt het persoonlijker en je krijgt meteen een glimlach op he gezicht.
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Hilde Dankers mulder
Fantastisch
- Mirjam Griffioen
Heel goed!
- Astrid
Zeer tevreden!
- Marco Hermans
Een Peugeot peper en zoutmolen besteld bij Gloudemans. DHL liet het weer eens afweten dus vervolgens Gloudemans gebeld voor een passende snelle oplossing omdat deze molens een verjaardagscadeau waren. Vriendelijk personeel dat zoekt naar een passende oplossing Ook nog een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij. Menselijkheid in deze digitale tijd is een pre. Super webshop!