Met Gloudemans Koken en Kado heb ik hele goede ervaringen. Meerdere keren heb ik servies besteld en elke keer werd het super snel geleverd en elke keer keurig verpakt. Eén keer miste er een onderdeel en toen ik daar contact over opnam, kreeg ik direct een reactie en werd het gelijk nageleverd. Bij elke bestelling zit er een handgeschreven briefje bij, dat bezorgt ook nog eens een glimlach. Super bedrijf!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike
- Agnes Siebering
Duidelijke website en snelle levering
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Evelyn
Heel klantgericht en dienstverlenend
- Dielissen
Zeer prettig
- Karin Tan
Gloudemans Koken & Kado
- Johanna Theuws
Uitstekende service, mooi product