De web shop is duidelijk en eenvoudig te gebruiken. Jammer dat er niet met een creditcard betaald kan worden, i.v.m. het daardoor verzekeren van de aankopen. En het zou ook handig zijn als je een maar kunt selecteren bij een artikel, i.p.v. een volgend artikel te selecteren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Snel en klantvriendelijk
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
veel keus, snelle correcte levering
- Anoniem
Uitstekend!
- Anoniem
-
- Anoniem
Leuke artikelen, ruime keuze en snelle levering