alleen jammer de een aantal van de door mij bestelde artikelen niet gelijk geleverd konden worden terwijl er op de site stond dat ze voorradig waren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Zeer goede service! heb een vervangend en duurder product gekregen na contact! Ook een snelle levering!
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
Het was de eerste keer dat ik wat bestelde maar alles was naar tevredenheid
- Anoniem
Artikel niet op vooraad, alternatief aangeboden, goed meegedacht.
- Anoniem
Goede en vooral snelle antwoorden bij vragen over de aangeboden artikelen, zeer proffesioneel! Bezorging is lekker snel, ook een pluspunt! Een betrouwbare site, mijn complimenten, dank jullie allemaal voor de goede service!
- Anoniem
ik deed een bestelling, werd daags erna gebeld dat ze 1 ding niet op voorraad hadden, er werd iets anders aangeboden en zelfs nog iets extra's....super!!!!