Prachtige oorbellen, in het echt nóg mooier. Je ziet dat het met liefde gemaakt is. Supersnelle verzending.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne-Co van der Meer
- Sanne Dekker
Verzonden in een mooi brievenbusdoosje. Netjes verpakt en het diy pakket was zoals omschreven. Tevreden mee. 🙏🏻
Hoe zou je Joy&Clay beoordelen?
- Floor Beijsterveldt
Wat een mooie leuke oorbellen en wat een leuke verpakking!
- J.
Snel geleverd en op verzoek is een paar oorbellen ingepakt, Super, dankjewel!
- Nicole Westerveld
Geweldig mooie oorbellen en snelle levering, wederom super blij mee!
- Helga
Geweldige service..en