Ik heb een te kleine mat ontvangen. Ten eerste begrijp ik al niet dat het daar niet nagemeten wordt alvorens ze verzenden. Het duurde lang voor ik een reactie kreeg op mijn mail. Ik moest de mat terugsturen en dan zou ik een nieuwe ontvangen. Op mijn vraag hoe het zit met verzendkosten geen reactie. Daarop heb ik gevraagd of ik de bestelling dan kon annuleren, omdat dit mij allemaal te lang duurt. Ik heb mede gezien de korte levertijd voor deze winkel gekozen. Ik zou de nieuwe mat binnen een paar dagen ontvangen. Geen mat en geen enkel bericht meer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Brinkman
- J.c. Kuijl
Snelle levering en product ziet er erg mooi uit,alleen had ik 150x80 genomen....hù zei vrouwlief...te smal besteld,hadc150x100 gemoeten. Maar...maakt niet uit,we zijn er erg blij mee,mooie stevige dikke droogloop mat.
Hoe zou je Doormattic beoordelen?
- Veronika Bekesova
Doormatic heeft mij gered. Ik heb bij andere website 2 deurmatten besteld,maar door de slechte communicatie niks geleverd. Bij Doormatic matten met 3 dagen binnen. Top service! Snelle levering! Nette matten. Zeker een aanrader.
- Mark
Super! Mat was zoals afgebeeld! En levering zoals vermeld!
- Simone
Totaal ontevreden over het product dat geleverd is. Op voorhand twee keer contact gehad over welke afmeting ik moest bestellen zodat het printje in de lengte ipv in de breedte zou komen. Het is me tot twee keer toe bevestigd hoe ik dan moest bestellen, zo geschiedde. Echter verkeerd geleverd, meerdere keren contact gezocht en totaal geen klantvriendelijke reactie of oplossingsgericht antwoord. Niet tevreden. De twee deurmatten die ik nog bij wilde bestellen ga ik hier uiteraard niet meer bestellen. Echt hele slechte en teleurstellende service
- Gezinus Wolters
Mooie mat