Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2023 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Online Top Garden heeft 391 5 ster reviews 391
Online Top Garden heeft 49 4 ster reviews 49
Online Top Garden heeft 15 3 ster reviews 15
Online Top Garden heeft 16 2 ster reviews 16
Online Top Garden heeft 96 1 ster reviews 96

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. djinnstah

    zeer rappe levering, jammerlijk waren de 2 bovenste bloempotjes van de 50 bovenaan gekraakt door transport? maar toch tevreden.

    Reageer
  2. Laurens

    Ik ben zeer tevreden over de klantenservice; als je problemen hebt helpen ze je echt om de juiste oplossing te vinden! Levertijd ook top! Duurt ongeveer 2 dagen en ik heb alles al ontvangen in belgie van kleine dozen tot grote paletten. Matthias en Richard zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook top dat je er nu kleine extratjes bijkrijgt!

    Reageer
  3. Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?

  4. Robbert

    Heel tevreden over deze webwinkel. De website zelf werkt ook goed en dat is lang niet overal zo. Snelle levering, scherpe prijzen, groot assortiment en de nieuwste producten. Helemaal TOPPIE TOPPIE zou ik zeggen. Met een vriendelijke en gezonde groet, Robbert

    Reageer
  5. antony

    ik zou vandaag een pakket thuis krijgen in de ochtend.. ik was gewoon de hele ochtend en middag thuis en niemand is langs geweest, daarna krijg ik doodleuk een email dat de koerier langs is geweest en dat er niemand thuis aanwezig was!!!!! nu moet ik morgen weer wachten en kijken of hij nu wel komt. beetje raar dit.

    Reageer
  6. Jeroen van Muijlwijk

    Ik heb de 29e van september een bestelling gedaan waarbij werd vermeld dat het product voor 1uur 's middags besteld zou worden het de volgende dag in huis zou moeten komen. Ook stond erbij vermeld dat het product op voorraad was. Later die middag heb ik een mail ontvangen dat het niet op voorraad beschikbaar was. ik heb vrijdag de 30e van september gebeld en informatie gevraagd waarom er misleidende informatie op de website staat. "Sorry voor het ongemak" was het enige wat ik te horen kreeg en "vanaf woensdag is het als het goed is weer leverbaar". Ik heb gevraagd of ik het artikel dan zou kunnen ophalen door middel van een afspraak en ik zou 's middags teruggebeld worden daarover. Is niet gebeurd (op de site staat dat je daar een afspraak voor moet maken). Vandaag de 5e van oktober heb ik nogmaals voor 1uur ( 12:40) 's middags gebeld om te controleren of het al was verzonden. Opslag gebeld, maar die hebben het product pas na 1uur 's middags (14:03) opgestuurd. Ik heb een volle werkweek moeten wachten om het product te ontvangen. Inmiddels heb ik vernomen dat morgen het pakket binnenkomt. Laten we het hopen. Vandaar deze voorlopige beoordeling.

    Reageer
  7. David

    Uitstekende Webshop.. snelle levering zoals beschreven.. eerste bestelling duurde wat langer maar dat kan nou eenmaal gebeuren als iets niet op voorraad is. DIscreet verpakt.. Echter 1 nadeel en punt voor verbetering moet ik opmerken en dat is geen Schema bij geleverd maar die trekken we wel van google af..nog wat tips : mooie stickers aanstekers etc als gratis extra zou goed z'n voor jullie marketing.. Nogmaals BEDANKT voor de Snelle Levering! David

    Reageer