Zeer te spreken, heb zaterdag een bestelling geplaatst om af te komen halen en de maandagochtend erop nog even nagebeld om te controleren of alles goed was doorgekomen. Ik mocht de dinsdag langskomen om alles op te halen. Ondanks dat ik ruim anderhalf uur vertraagt was werd ik netjes te woord gestaan en geadviseerd. Hier zouden andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jan
- ferry
hallo Top Garden ik ben nieuwe klant alles is in topic geregeld tot gauw
Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?
- Ron
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 25-08-2016. Vóór het plaatsen van de bestelling heb ik geïnformeerd of de artikelen op voorraad waren, dit was het geval. Ze hadden hiervoor 1 dag nodig. Op 26-08-2016 kreeg ik een bericht dat mijn pakket aan DPD was gegeven. Omdat dit ruim voor de gestelde tijd van "besteld voor 13.00 uur, in Nederland op zaterdag geleverd" was, ging ik ervan uit mijn pakket op zaterdag 27-08-2016 geleverd zou worden. Dit was echter niet het geval. Tot driemaal toe heb ik een bericht geplaatst met een verzoek om informatie over de levering, hierop is NIET gereageerd. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling via 2 verschillende transporteurs ontvangen op 31-08-2016. DE LEVERTIJD WAS 6 DAGEN! 4 WERKDAGEN ALS JE HET WEEKEND NIET MEETELT! Bij besteding van meer dan 800 Euro mag je toch iets meer verwachten. Tussentijds telefonisch contact gehad met klantenservice, hierbij correct te woord gestaan. De website ziet er goed uit, en de prijzen zijn zeer scherp. De klantenservice, en dan met name de reactie (geen reactie) op een reële vraag, laten meer dan te wensen over. Levering via welke bezorger, en/of wanneer is zeer onduidelijk. In jullie reacties zie ik een hoge tevredenheid, en dat jullie hiernaar streven. Helaas was ik hier er niet één van.
- Kurt plaquet
Heel snelle levering goed afgeleverd goede service
- Wim
Ik heb al vaker met alle tevredenheid bij Online Top Garden materialen gekocht. Ook deze keer ging bijna alles naar wens. Helaas moet ik toch een kanttekening maken bij mijn laatste bestelling. Ik bestelde deze keer een hoeveelheid Ray-Jet slangetjes en sproeiers. In tegenstelling tot mijn vorige bestellingen had deze mij flink in verlegenheid kunnen brengen. De materialen ontving ik in de originele fabrieksdozen met de daarbij horende etiketten. Ik ben er van overtuigd dat dit een eenmalig vergissinkje was en dat het de volgende keer weer als vanouds is. Alvast een fijn weekend
- Adel
Very good company..good prices.. Fast replays.