Uitstekende service bij mooie producten. Er wordt met de klant meegedacht 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gitta Schilder
- Elly Lindeman
Mooie prijs
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Kees
Leuke, uitgebreide collectie, prima prijs! En een verpakking, waaraan je merkt dat deze mensen met liefde deze producten verkopen. Een aanrader, ik kom zeker vaker terug!
- Barbara Piper
De service / communicatie is vriendelijk en zorgvuldig. De levering snel en de verpakking perfect! Aanrader.
- Miriam Bulten
Mooie spullen, snelle levering.
- LHA van Drunen
Mooi en met zorg gemaakt, verpakt en verzonden. Het met de hand geschreven kaartje maakte het compleet. Jammer dat men niet kon voldoen aan de te verwachte levertijd.