Leuk verpakt met aandacht!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roelien Polinder
- Tiny Vossen
Mooi verpakt en snel afgeleverd 👍
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Bert
Uitstekende service !
- Marianne Wijnker
Gebruiksvriendelijke site, super aardige en attente mensen, ze sturen zelfs een foto hoe en waarmee je cadeautje verpakt is:-) Snelle service, van betellen tot aan leveren perfect geregeld! 🙏🏼😃
- Mariska Reijnders
Bestelling was snel binnen, leuk verpakt en goede service.
- Guda Dekker
Service is prima!