Goede service en goed/leuk verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mieke
- Ivonne Toth
Snelle levering ook tijdens de feestdagen en liefdevol ingepakt. De engel met vlam in het hart ziet er prachtig uit. Ik ben er super blij mee.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Mary Bults
Prima en netjes geregeld. Ook mooi op tijd!
- Jelle Smulders
Goede en snelle service.
- F.W. Gerritse
Een winkel met gevoel voor de dingen die je besteld. Goed verpakt en op tijd geleverd.
- A.C. Schraven
Snelle levering , leuke traktatie erbij, vriendelijk commentaar .