Snelle levering en nog een cadeau toe.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hennie Lodenstijn
- M.N. van der Weele
Mooi verpakt. Met lieve wens
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- René Dooijenburg
Snelle levering keurige mails over de status van de bestelling
- Marc Leyssens
Alles ok,enkel het verpakken kon beter
- Jet Van Heerebeek
Heel mooi
- Yvonne Bolder - Huls
Allereerst bedankt voor de snelle levering . Het zag er allemaal prachtig uit , de verpakking met mooie stickers , de artikelen in leuke zakjes . Helemaal af !! Ik bent dan ook supertevreden over de vrolijke engel . Bedankt !!