Gewoon prachtige materialen. Verzorgd en stipt. Gewoon uitstekend.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilse Verdyck
- Romy Abbekerk
Ik heb nu twee keer besteld bij de Vrolijke Engel en de service is geweldig! Snelle reacties op vragen en prachtige producten met een fijn verhaal. Als ik een cadeautje met betekenis zoek zal ik in de toekomst zeker weer een kijkje nemen op de site van de Vrolijke Engel!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Marita Van Keer
Snelle levering. Zorgvuldig en bijzonder mooi ingepakt. Zeer attent! Een absolute aanrader.
- Anneke Taal
Goede service. De ontvanger was zeer ontroerd door het beeldje. Zijn broer was overleden.
- Marion Trinks
Mooie vlinder ...
- louwina jacobs
Mijn product is in het echt héél erg klein, ik dacht op de site te zien dat ie groter was.. Had ze niet besteld als ik dat had geweten! Maaarrrr.. Ze hebben wel erg goeie service, dit niets dan lof..