Het bestelde artikel keurig verpakt ontvangen en snel in huis
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerlinde Noorlander
- Karla Simons
Dag 1 bestelling geplaatst en dag 2 in de bus. Had beeldjes besteld en waren heel goed ingepakt!! En er was zelfs nog een extra bij. Super service!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Ine Bender
snelle leveringen en verzorgde aflevering
- Carin
Ruime keuze en van goede kwaliteit. Goede service, snelle levering en altijd heel goed verpakt.
- Petra Dobbeling
snel geleverd en kwalitatief mooie spullen
- Sansonette van Schalkwyk
Nice things and prices and delivery good