Jessica Heijt
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij De Vrolijke Engel, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Gewoon goed.
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Gewoon goed.
Heel tevreden. Binnen een dag in de brievenbus!
Ik kreeg een beschadigde bestelling binnen en men heeft er alles aan gedaan om dit te compenseren. Top. Meer dan tevreden
snelle levering en goede kwaliteit
snelle levering
Ben super tevreden met mijn bestelling. Paula heeft mij persoonlijk geholpen en een ontzettende goede service verleend. Paula heeft altijd mijn e-mails snel geantwoord en oplossingen gegeven. Ik zal zeker weer bestellen bij De Vrolijke Engel en iedereen aanbevelen om hetzelfde te doen. Bij het openen van mijn pakketje zaten er verschillende kleine attenties van Johan en Paula in mijn pakket, heel erg lief en attend.