Snel en netjes ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Ciere
- Yolanda van den Ham
keurig, snelle leveringen, leuke items, top!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Fenna
Leuk en snel geleverd!! Ontvanger was er erg blij mee.
- fred hoebert
Beeldje besteld..kwam netjes en goed verpakt bij ons aan. En geleverd op tijd zoals afgesproken was. Super tevreden ...
- Xandra de Groot
Heel tevreden. Snelle levering en prachtig ingepakt. Ook zat er een mooie boodschap op briefje bij met een witte veer.
- Anneke Timmermans
Super fijne site