het product was heel mooi verpakt en snel geleverd. We zijn erg tevreden over de webshop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- petra molenaar-schouten
- Vanessa van den Bosch
Snel ontvangen. Goede kwaliteit.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Monique
Geweldige service! Wat een lieve mensen. Ik was niet tevreden met mijn bestelling, eigen schuld en toch kunnen ruilen in iets wat ik wel heel erg mooi vind. Had ook gewoon mijn geld terug kunnen krijgen. Heel vriendelijke mensen en graag bereid met je mee te denken. Super!
- Bianca Brok
Hele goede service en snelle levering!
- A van Berlo
Uitstekende service. Besteld en de volgende dag in huis!
- A. de Ligt
Gewoon goed!