is heel mooi ingepakt. maar het is een kerst cadeau dus heb de engel nog niet gezien. groetjes Nel Pronk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nel Pronk
- C. Nicholls (Nijsten)
Top!!!!!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Linda Binken-plat
Snelle levering, prachtige kwaliteit. Heel erg tevreden!
- Lisanne
Duidelijke website...mooie producten met een persoonlijke boodschap. En snelle levering
- Trix
Ik had een engeltje besteld om iemand cadeau te geven. Het engeltje is keurig verstuurd en in goede staat ontvangen !!
- Petra
Snelle service en prima levering