Zeer tevreden met de prijs en de snelheid waarmee de bestelling geleverd werd. Ook het kleine kadootje is leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kristine De Bock
- Simone Koolwijk
Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Goede verklaring van De Vrolijke Engel ontvangen. Vertraging veroorzaakt door POSTnl. Overmacht
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Liesbeth Bakker
Het beeldje is in de smaak gevallen bij de kersverse vader. Alleen jammer dat post.nl het heeft af laten weten en het 2 dagen te laat heeft afgeleverd.
- ML Bourgondien
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij De Vrolijke Engel. Ik was aangenaam verrast door het leuke aanbod. Bij het stellen van een vraag, werd er meteen geantwoord. Het mailcontact was prettig en positief. De zending werd snel geleverd, alles zag er mooi uit en netjes in zakjes verpakt.
- Anneke
Snelle levering, duidelijke communicatie via mail en beeldje met zorg ingepakt.
- Diana Spaans
Tijdens het zoeken naar een klein presentje voor mijn collega's kwam ik op jullie site terecht en het ik een aantal geluksengeltjes besteld (sleutelhangers). Binnen twee dagen had ik het in huis verpakt in leuke kleine gekleurde zakjes. Een leuk presentje om weg te geven.