Prima levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joanita Jonkers
- Rob Van Staveren
Groen i.p.v. zwart geen probleem staat prachtig
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- louise v.d kleijn
prachtige cadeaus, met liefde en zorg ingepakt , ik vindt het een heel mooi bedrijf , gerund ook door hele lieve mensen ,is aan te raden , als u een heel lief en mooi presentje wil kopen ,kijk op de side en u zult het prachtig vinden Groet van mij, Johan en Paula jullie hebben mij Heel blij gemaakt bedankt ..
- Annet Burgers
Alles was keurig verpakt, levertijd prima, enorm leuk assortiment én ook nog een attentie erbij. Dat maakt het persoonlijk en daar kan Ik blij van worden!
- E Paap
Doet wat het moet doen
- Afra Schenk
Super snelle service