Door PostNL helaas te laat pakket binnen gehad. Maar een top service van de vrolijke engel gehad
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mommy hood
- Irene Stevens
Heel snel in huis!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- G van den Burg
Pakje kwam wat later aan, maar zal door de Sint drukte komen. Blij verrast door de leuke attentie die jullie er bij hadden gedaan. Dank je wel..
- Lydia Helmer
Super .👌Mooi kaartje met veer en tekst ...leuk extraatje.
- Angelique
.
- Jo Aukes
Goed en snel