Snelle levering mooi verpakt niet op aan te merken prima
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nel Van Opstal
- Najm Verduyn
Heel tevreden Goed ingepakt Op tijd bezorgt
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Michel Van der Weegen
Goede service
- Ria Van der lans
Snelle levering, keurig verpakt en kreeg nog een leuke attentie ook. Helemaal leuk.
- Ria Stuiver
Snel ontvangen en in goede conditie
- Les Boelee
Heel tevreden, netjes verpakt! Optijd verstuurd, met mooie (klein kaartje) persoonlijke boodschap. Blijf er zeker mijn producten bestellen.