Ben heel erg tevreden met jullie service. Leuk presentje bij mijn bestelling. Zal in de toekomst zeker weer bij jullie wat bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carine Sanders -Slock
- Annelieke Bouwens
Goede ervaring met de zeer correcte service die zij verlenen.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Theresia Oppelaar
een goede service
- Monica Speck
Snelle levering, mis alleen bij een gelukszakje een geluks poppetje, verder ziet het top verzorgd uit.
- j smit
Keurig verzorgd en snel geleverd, geheel volgens hun informatie op de web site een aanrader voor iedereen!
- Ingrid Satter
Ben fijn geholpen aan de telefoon en had het de volgende dag al in huis dankje