Heel tevreden van de service. Ik heb ze cadeau gegeven, en was blij dat ze er prachtig uitzag, en ook iemand ermee gelukkig gemaakt heb.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marie-France Vanderdonckt
- Lilian Gijsbers
Mooi product. Snelle en goed verpakte zending, met heerlijk zout als cadeautje. Blij!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Inge Versteeg
Het pakket werd de volgende dag al bezorgd. Ook was het mooi verpakt. Een aanrader!
- Viviane Wilhelm
Ben zeer tevreden over mijn bestelling. Werd dmv mail op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling. Pakketje werd snel geleverd; alles zat keurig en veilig (was breekbaar) verpakt, kreeg er nog een lief kaartje met een mooie spreuk en een attentie bij. Heel tevreden; fijne winkel!
- Christine Verbeeck
Alles perfect in orde.
- christy dinger
ik ben zeer tevreden, zeer snelle levering, en mooie producten ook op ware grote zoals het aangegeven word. ga zo door