Ik rook niet meer, ik ben na ruim 35 jaar gestopt en de E-sigaret heeft mij daarbij geholpen. Ook met dampen ben ik inmiddels gestopt door steeds lager te gaan met nicotine. Ik ben niet de enige, om mij heen zie ik steeds meer mensen die stoppen zonder kauwgom, pleisters of andere wondertjes waar de farmaceutische industrie geld aan moet verdienen. Ook loopt de regering tabaks-accijns mis. De grote tabaksindustrie doet er ook alles aan om de E-sigaret in een kwaad daglicht te zetten en gebruikt daarvoor alle middelen, zelfs onze regering wordt voor hun karretje gespannen. Ik ben heel erg blij met de E-sigaret en kan het iedereen aanraden. En als je het dan helemaal goed wil doen, bestel dan bij www.ea-sigaret.nl deze mensen helpen je goed, staan achter hun product en geven geweldige service.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruud
- Eric M
Mijn bestelling had ik de volgende dag al thuis, maar ik had een defect en dit werd ook direct opgelost zodat ik de dag daarop kon stoppen met roken. Echt goede service en goeie producten. Ik kan het oprecht iedereen aanraden
Hoe zou je EA-Sigaret beoordelen?