De service is goed helaas is er wat mis gegaan en heb daar door nog niks ontvangen Zou nu geregeld zijn Prima is net binnen gekomen TOPPIE
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mieke
- Silly
Nette, keurige afhandeling..... binnen 3 dagen het bestelde product in huis.... toppie
Hoe zou je JM-Reishi beoordelen?
- karin
snelle levering
- Appeltants R
zeer vlotte afhandeling van bestelling.altijd antwoord op je vragen in 1 woord SUPER!!!!
- M Kruijntjens.
Snel en correct geleverd.
- wieland mireille
de bestelling heb ik heel vlug ontvangen. Ik heb één vraag en dat is...waarom moet je na een lekkere tas koffie een glas water drinken ? Dit is echt niet aangenaam