snelle en goede levering
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Edith van Ravenswaaij
- Anoniem
perfect goede service !!
Hoe zou je JM-Reishi beoordelen?
- Pascal Jespers
Beste, Jullie kunnen misschien duidelijker op jullie website vermelden dat er bij een bestelling vanaf 100 euro geen verzendingskosten aangerekend worden. Mvg, Pascal.
- joyce
Super service, kan het iedereen aanbevelen !!!!
- Joost Klinkenberg
Hele vriendelijke mensen als je iets niet weet kun je altijd terecht met al je vragen, ook de producten zijn super lekker en gezond