Ik heb mijn bestelling met goede oorde ontvangen. Wat ben ik hier blij mee met deze aankoop. Hier ga ook iemand anders super blij mee maken. Er volgt zeker nog een bestelling van mij. Vriendelijk bedankt voor deze mooie sieraad en heel persoonlijk.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy
- Rianne
Heel tevreden, alles is naar wat ik verwachtte.
Hoe zou je Gewoon! Sieraden beoordelen?
- suzanne
Erg blij met het resultaat een persoonlijk en unieke armband als cadeau. Leuk dat je het zelf kunt samenstellen, veel keuze uit plaatjes, foto's, teksten in verschillend kleuren en lettertypes. goede service, contact via de mail en duidelijk en snelle levering. 100% tevreden
- Iris Schouten
Enorme rot tijd,net een miskraam gehad, en daardoor een mooie armband van mijn man gekregen,moest hem wel even zelf samen stellen :) Maar dat was een feest. De eigenaresse Chantal heeft mij enorm goed geholpen wat een service zeg!! Er was paar keer verwarring ontstaan met de armband,qua indeling en we zijn er samen op een leuke manier uitgekomen! Ze heeft enorm veel geduld en dat zie je in de armband ook weer terug! Deze armband heeft nu een speciale waarde voor mij,en daar heeft Chantal heel erg aan bijgedragen! Top Service! En zeker weer een klant erbij! Groetjes van Iris uit Dordrecht.
- Brenda Wuijster
Zeer tevreden maandag besteld en donderdag gekregen Precies zoals ik het wou hebben
- Anne
Snelle levering en helemaal naar verwachting. Super blij mee evenals de persoon voor wie ik het had laten maken :) Heb nog een bestelling geplaatst.