Ben heel erg tevreden heb maandag een foto armband besteld en donderdag kwam het al binnen . Heb dit besteld voor een vriendin om kado te geven . Ik was al helemaal blij met het eindresultaat maar mijn vriendin helemaal het ziet er echt heel gaaf uit en de kwaliteit is ook heel goed . Dank jullie wel
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kelly
- Anja
Super snelle service! En wat een mooi resultaat! Dank je wel! Erg snel reactie op een vraag. Product met 2-3 dagen in huis. Top!!!
Hoe zou je Gewoon! Sieraden beoordelen?
- Evelien
Snelle levering en supermooi resultaat. De mama was heel erg blij met haar sleutelhanger. Leuk idee, ook voor andere gelegenheden.
- Kelly
Een armband met foto's besteld en is echt super gaaf geworden. Ondanks dat er op de website vermeld stond dat het niet voor moederdag binnen zou zijn was het toch op tijd binnen en een hele goede service! Ik ben een super tevreden klant!
- Chrissie
Blij met het resultaat! Een perfect moederdag cadeau.
- J. Bos
Wauww wat een snelle levering. En de armband is heel erg mooi, net als de verpakking. Dank je wel !!!!!!!!! Ik ga gauw weer wat bestellen :-)